kernel-2.2.20-{10,11}, pppd, dial on demand

radzio@student.ii.uni.wroc.pl radzio w student.ii.uni.wroc.pl
Śro, 27 Lut 2002, 13:04:15 CET

On Wed, Feb 27, 2002 at 09:36:07AM +0100, radzio w student.ii.uni.wroc.pl wrote:

> Ale dobrze, teraz nie loguje komunikatów jądra. W tej chwili musze spadać,
> ale jak wróce to je sprawdze i podeśle. Swoją drogą, czy tylko ja
> używam isdn/modem? Czy kotś jeszcze może to sprawdzić?

No więc zgodnie z obietnicą sprawdziłem, co mówi kernel. Wyniki: nic!
Jak ktoś chece logi zobaczyć to będą pod:
http://www.student.ii.uni.wroc.pl/~radzio/pppd-demand/k-2.2.20-11.log
http://www.student.ii.uni.wroc.pl/~radzio/pppd-demand/k-2.4.17-1.log

Jest tam wszystko od momentu załadowania sterownika do karty isdn.
W momencie gdy kończy się log pierwszy daje: ping ftp.pld.org.pl i nic,
a w drugim przypadku sami widzicie.

--
pozdrawiam
Radosław Kintzi <radzio w pld.org.pl>