tetex i sources

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 27 Lut 2002, 15:13:12 CET

Artur Frysiak wrote:
> On Wed, Feb 27, 2002 at 12:43:17PM +0000, Robert Grabowski wrote:
>
> W najnowszym tetexu nad którym prace trwaja w branchu DEVEL będzie
> conajmniej:
> web2c version (7.3.7 pretest)
> pdfTeX 1.00a-pretest-20011114-ojmw
> i wiele innych nowych wersji narzędzi TeXowych.
> Pierwszą testową wersje z brancha DEVEL będzie można zobaczyć
> najwcześniej około 7 marca (no może na Dzień Kobiet).
>
> Pozdrawiam

Fajnie, Juz sie nie moge doczekac.

Ale czy oznacza to, że nie możemy nakładać patchy na wersję stable? W
końcu zanim nowy tetex (który jest teraz w DEVEL) będzie stable, to
minie sporo czasu ... do tego czasu mamy uzywac zwalonej wersji? Ja
sobie poradzilem i mi juz dziala dobrze, ale co u innych? Plik, który
podesłałem jest w naszym (stable) tetexu walniety... Mozna go podmienic
nie tym, ktory ja podesłałe, ale dobra wersja z nowego tetexa... To nie
jest jakiestam moje widzimisie ... Bez tej poprawki dla mnie nasz tetex
jest aktualnie bezuzyteczny...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.