tetex i sources (oraz status -b DEVEL tetex.spec)

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Śro, 27 Lut 2002, 15:00:39 CET

On Wed, Feb 27, 2002 at 02:38:40PM +0000, Robert Grabowski wrote:

> [...]
> >
> Wystarczy podmienić plik /usr/share/texmf/tex/context/base/supp-pdf.tex
> () na nowszą wersję ... z uwagi na moje łącze (SDI) nie jestem w stanie
> zrobic tego patcha -- sciąganie źródeł texta zajmie mi sporo czasu...

Podeślij ten plik.

> Jak wygląda sprawa qfont'ów? ... Mam prawie gotowy pakiet do aktualnej
> wersji tetexa ... czy zamierzasz wrzucić je do nowej wersji tetexa?

%files fonts-qfonts
%doc /usr/share/texmf/doc/fonts/polish/qfonts
/usr/share/texmf/fonts/afm/public/qfonts
/usr/share/texmf/fonts/tfm/public/qfonts
(+ latex-qfonts chyba)

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak