tetex i sources (oraz status -b DEVEL tetex.spec)

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 27 Lut 2002, 15:38:40 CET

Artur Frysiak wrote:
> On Wed, Feb 27, 2002 at 02:13:12PM +0000, Robert Grabowski wrote:

[...]
> Powiedzmy, że ja zajmuje się branchem DEVEL i z powodu braku czasu nie
> mam jak zająć się poprzednią wersją. Może wrobell Ci pomoże. A może masz
> już gotowego patcha ?

Wystarczy podmienić plik /usr/share/texmf/tex/context/base/supp-pdf.tex
() na nowszą wersję ... z uwagi na moje łącze (SDI) nie jestem w stanie
zrobic tego patcha -- sciąganie źródeł texta zajmie mi sporo czasu...

[...]
> Przy okazji okazało się, że nasz tetex cierpi na dość dużą "spuchlizne"
> więc zdecydowałem się na podzielenie tetexa na mniejsze, logiczne
> podpakiety.

Fajnie ... w koncu nie trzeba bedzie instalowac 200mb...

> No i tak sobie nad tym siedzie i samych pakietów z o fontami wyszło mi
> około 60. :-)

Jak wygląda sprawa qfont'ów? ... Mam prawie gotowy pakiet do aktualnej
wersji tetexa ... czy zamierzasz wrzucić je do nowej wersji tetexa?

> Kieruje się zasadą "jak najmniejsze logicznie spójne kawałki".
> Bardzo był bym rad jakby jakiś TeXpert przejrzał to co robie i
> powiedział czy zmiany idą w dobrym kierunku.

Ja Ci w tej kwestii nie pomogę niestety ... Jestem tylko zwykłym
użytkownikiem tetexa ...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.