php

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 27 Lut 2002, 16:09:23 CET

On Wed, Feb 27, 2002 at 03:27:31PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jakb próbuj i już raczje nie baw się z branchem tylko puść na HEAD. Jak
> nie będzie się nadawać to najwyżej etykiety STABLE sie nie pzresunie.

U mnie się właśnie zbudował (z wyłączonym recode, mhash, ming, pgsql - nie
mam tu części develi) - zmian było na tyle mało, że wystarczyło uaktualnić
jeden patch i zakomentować drugi (session-path - on jest do wyrzucenia,
tylko trzeba wpisać coś sensownego do domyślnej konfiguracji).

--
Jakub Bogusz