php

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 27 Lut 2002, 16:58:36 CET

On Wed, Feb 27, 2002 at 04:09:23PM +0100, Jakub Bogusz wrote:
> [...]
[...]
> U mnie się właśnie zbudował [...]
> zmian było na tyle mało, że wystarczyło uaktualnić
> jeden patch i zakomentować drugi (session-path - on jest do wyrzucenia,
> tylko trzeba wpisać coś sensownego do domyślnej konfiguracji).

Zapomniałem o podsumowaniu: STBR do /test i testować.
I wymyślić jakieś sensowne domyślne ustawienie na session.save_path.
Potem będzie można podbić release do 1 i czym prędzej do 1.0.

A o tym overflowie już jest artykuł (link na www.php.net), niedługo
pewnie będzie na bugtraq itp. (jeszcze nie doszło - może czeka na
zmoderowanie).

--
Jakub Bogusz