PLD-Stat

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 20 Sty 2002, 23:35:12 CET

On Sun, 20 Jan 2002, Witek Kręcicki wrote:
> Znacie rozwiązanie 'statystyczne' z BX-

Domyślam się, że chodzi ci o BitchX'a ....

> czy coś takiego nie mogło by służyć
> do liczenia PLD? Przy bootowaniu wysyła pojedynczy pakiet UDP z chociażby
> wersja kernela. Mielibyśmy wtedy dość dokładne dane n/t co używa prosto od
> użytkowników

Zapomnij. Możnaby to robić tylko:
1. w instalatorze - w formie pytania PRZED wpisaniem haseł do systemu "czy
chcesz wysłać nam następujące dane w celach statystycznych:....."
2. W rc-scriptach domyślnie WYŁĄCZONE.

O ile w instalatorze to jest sensowne to w takiej postaci jak napisałem w
rc-scriptach nie ma szczególnego sensu. Jednak dane z instalatora będą
mówiły tylko o zainteresowaniu dystrybucją.....

IMHO nie warto się babrać i zrażać ludzi.

> P.S. nie porównujcie tego do praktyk M$ :P

Pominę to milczeniem...

P.S.: Jakiś czas temu już się zastanawiałem nad postępowaniem M$... ich
system powinien być zakazany we wszystkich urzędach publicznych i
militarnych. Pomysł instalowania w2k na lotniskowcach amerykańskich jest
dla mnie makabryczny. Aktualnie ta firma ma taką władzę, że... strach

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...