jajcus: SPECS xine-lib.spec,1.23.2.1,1.23.2.2

Pon, 21 Sty 2002, 17:27:24 CET

On Mon, 21 Jan 2002, Jakub Bogusz wrote:

> I to nie było *.so, tylko *.la? :)

... masz racja :>

Tak czy inaczje zwykle z lib*.so.*.* moze być tu robiony inny błąd.  Otóż
de facto to nie powinno być generowane jako shred object tylko -module co
pododuję że wcale z nazwie pliku nie musi być lib* i dodatkowo nie są
generowane .la i *.so.* (jest tylko *.so). Tak jest w tej chwili robione
już w znacznej ilosci pakietów gnome i kto wie czy nie powinniśmy próbować
tego poprawiać bo w gruncie rzeczy o ile to jest moduł to dla dlopen()
potzrebny jest tylko *.so (a *.la i *.so.* nie są).