BOOT -> embed

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 21 Sty 2002, 19:24:44 CET

popsułem pakiety boot (jeszcze nie wszystkie, working on it), żeby
używały %{_arch}-uclibc-gcc & Co. Dla każdego pakietu robione są
wersje statyczne i dynamiczne. Uznałem że nie ma sensu dzielenie ich
na podpakiety (wszystkie te pakiety razem mają ponieżej 2MB, a są one
przeznaczone do instalacji na maszynach developerskich, a nie w
środowiskach embedded które się tworzy). W installerze, przynajmniej na
razie zostaje static, bo jest *mniejsze*, chyba, że ktoś ma inne
argumenty?

We wszystkich pakietach (z wyj. uClibc z przyczyn oczywistych i e3, w
którym nie bardzo wiem jak to rozwiązać) jest bcond. rpm --without embed
-bb spec żeby nie trzeba było uClibc. --without jest zamierzone --
pakiety te mają trafić normalnie na ftp.

Do przebudowania:

uClibc (+install)
slang (+install)
ash, dml, ipchains, ipmasqadm, iproute2, mdctl, snarf, raidtools,
busybox

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-