poldek a modemowcy

Marcin Chojnowski martii w obgyn.edu.pl
Wto, 22 Sty 2002, 12:26:44 CET

Dnia Pańskiego 22 Jan, 2002, Michal Margula napisał(a):
> [...]

nie no dlaczego, przecież wystarczy dodatkowy pakiet rpm i po krzyku
;-) co do implementacji to też nie powinno być takie trudne

Tymczasowo możemy pomyśleć o niedodawaniu opisów (osobiśnie
nigdy z tego nie korzystałem) ale to powinna załatwia jakaś opcja
w poldku żeby sobie wybrać czy mają być opisy czy nie ściągane
oraz po stronie serwera aby generował oba pliki

Martii