poldek a modemowcy

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Wto, 22 Sty 2002, 11:16:29 CET

[wtorek, 22 styczeń 2002], Paweł A. Gajda napisał(a):

> Rozwiązanie takie ma tę wadę, że nie jest proste. IMHO to powinno
> być na tyle proste, by mirrory także nadawały się do użycia bez
> instalacji jakichś dodatków.

Jak dla mnie sprawa prosta (znaczy sposób działania, nie napisanie
tego):

- wysyłasz listę pakietów do jednego serwera (np. packages.pld.org.pl)
- powyższy serwer odsyła CI listę co powinieneś ściągnąć
- ściągasz podane pakiety z wybranego mirrora poldkiem

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, GG# 1811607,  +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter