Samomodyfikujące się programy, trochę off-topic

Wto, 22 Sty 2002, 22:13:16 CET

"Witold Filipczyk" <juandon w poczta.onet.pl> writes:

> Bez cytatów możesz trzymać pięć razy więcej mejli niż dotychczas.
A mnie wygodniej jest z cytatami.

> Istotna dyskusja bez zmiany tematu(nie piszę o zmianie Subject: ) i tak
> nie trwa dłużej niż kilka dni.
> Jeśli ktoś w istotny sposób nawiązuje do poprzedniej wypowiedzi, to może
> w kilku słowach streścić sprawę.
Tak tylko zapominasz o tym, że ludzie nie tylko pld-devel czytają ale
także tonę innych listów + usenet dla przykładu u mnie ,,tylko'' 106
różnych list. Jakbym chciał wszystko pamiętać to tydzień musiał bym
siedzieć nad pocztą z jednego dnia.

> Jeśli pisałbyś zwykłe listy (snail mail) czy przepisywałbyś cały list
> na który odpowiadasz?
Tak gdybym dostawał np. 1500 listów na dobę i adresat podobnie... co ja
pisze - wystarczy z 50 sensownych listów dziennie.

> Zaraz zacznę patchować e-mail clients i wywalę fragmenty odpowiedzialne
> za quotation ;-)
Co robisz ze swoimi klientami to Twoja sprawa.

> WF

ps. ,,ekspertów'' nam nadto
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr