Samomodyfikujące się programy, trochę off-topic

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Wto, 22 Sty 2002, 22:28:51 CET

On Tue, Jan 22, 2002 at 21:36:32 +0100, Witold Filipczyk wrote:

> Teraz ściągam pięć razy więcej niż potrzeba.  To tak jakby modem chodził
> pięć razy wolniej.

Nikt Ci nie każe czytać.

> Bez cytatów możesz trzymać pięć razy więcej mejli niż dotychczas.

A bez maili możesz siedzieć pięć razy krócej na sieci i płacić tyleż
mniejsze rachunki.

> Zaraz zacznę patchować e-mail clients i wywalę fragmenty odpowiedzialne
> za quotation ;-)

Co zrobisz ze swoim systemem to nie mój interes. Ale takie maile polecą
do /dev/null.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!