walnięty galeon?

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Śro, 23 Sty 2002, 14:33:47 CET

On 02.01.23 Michal Kochanowicz pressed the following keys:

> SOA#1
> galeon-1.0.1-3
> mozilla-0.9.6-4
>
> Czy masz włączone w menu settings ,,allow popups''?

Tak, włączone, a galeon i mozilla te same (co ciekawsze w mozilli mi gro
i bucy).

On 02.01.23 wrobell pressed the following keys:

> może po prostu ta funkcja jest do bani... konsolę javascript odpalałeś?
> [...]

Nie, włączyłem konsolę javascript i mi pokazało:

 Error: uncaught exception: permission denied to call method Window.open

Co ciekawsze, pokazuje mi to bez względu na to, czy mam włączone, czy
wyłączone ,,allow popups''.

Przy okazji, po uruchomieniu konsoli okazało się, że błąd polega po
prostu na tym, że w żadnych warunkach Galeon nie wywoła mi
window.open(), czy to bezpośrednio w hrefie, czy z innej funkcji. I w
żaden sposób nie mogę go do tego zmusić.

Robert

PS. I tak, po zmianie opcji w konfiguracji już nawet z galeona
wychodziłem i wchodziłem... znaczy się restartowałem go.

--
Bastard Operator From 149.156.96.35