walnięty galeon?

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Śro, 23 Sty 2002, 14:57:54 CET

On 02.01.23 Robert R. Wal pressed the following keys:

> Przy okazji, po uruchomieniu konsoli okazało się, że błąd polega po
> prostu na tym, że w żadnych warunkach Galeon nie wywoła mi
> window.open(), czy to bezpośrednio w hrefie, czy z innej funkcji. I w
> żaden sposób nie mogę go do tego zmusić.

Uff, udało mi się samemu do tego dojść. Winna była opcja

user_pref("capability.policy.default.Window.open", "noAccess");

w ~/.galeon/mozilla/galeon/prefs.js

Nie wiedzieć czemu miałem tam to noAccess. Po przestawieniu na
"sameOrigin" gro i bucy (znalezione doświadczalnie na googlach).

Robert

--
Bastard Operator From 149.156.96.35