XFree86 4.2.0

Śro, 23 Sty 2002, 20:58:03 CET

On Wed, 23 Jan 2002, Filip Kalinski wrote:
[..]

> Jedynym nowym _driverem_ jest s3, poza tym została dodana obsłyga nowych
> kart graficznych, ale dla instniejących driverów.
>
> (tak wynika z changeloga)

Jezeli przejrzałeś to co ląduje w build root i jest jak piszesz to jeden
punkt można w takim razie skreślić.
Pokazały się juz 4.0.2 do RH, MDK i Debiana. Przed wypuszczeniem u nas rel
1 chciałbym żeby zostało to co mamy w branchu skonfrontoane z tym co tam
jest. Dobrze by było takze wtrescie ukatrupić sprawę fontów (żeby były z
X serwerem instalowane tylko te trzy podstawowe i reszta w osobnych
pakietach).
W razie czego wersje MDK i RH są w u mnie w "worku" czyli
ftp.zie.pg.gda.pl/SRPMS. Wersja z Debiana powinna być na
http://people.debian.org/~branden/

Po skompletowanie powyszego to cel jaki dobrze byłoby zrealizować dla
naszego rel 1.

Ja chwilowo jestem zajęty szykowaniem testowwj maszyni na której zostanie
zainstalwoane glibc 2.2.5 i gcc 3.x i zostanie wykonan pełna rekompilacja
całosć żeby stwierdzić czy warto taki ruch przed wypuuszczeniem 1.0
wykonać. MAma na około jeszcze 2 ygodnei dość silna maszynkę z DTK (nota
bene pod nią bedzie trzeba jeszcze wykonac kilka drobnych zmian w dev i
w instalatorze) i chcę wykorzystać to na przeprowadzenie takeigo testu jak
i dodatkow na przeprowadzenie próby pzrejścia z RH 7.2 i MDK 8.1 (i
naniesieniu tlu kotrekt na to co mamy ile się da pod tego typu ruch).
Także chwilowo po za puszczaniem tego co zrobią inni nie bęndę się
chwilowo wychylał.