XFree86 4.2.0

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Śro, 23 Sty 2002, 21:23:04 CET

On day Wed, Jan 23, 2002 at 08:58:03PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote what follows:
> On Wed, 23 Jan 2002, Filip Kalinski wrote:
> [..]

> Jezeli przejrzałeś to co ląduje w build root i jest jak piszesz to jeden
> punkt można w takim razie skreślić.

Przejrzałem, ale pod względem wykonywalnych, i modułów, co do
driverów, to zaufałem changelogowi (godzinkę sie buduje, może znowu
sprawdzę...)

> Pokazały się juz 4.0.2 do RH, MDK i Debiana. Przed wypuszczeniem u nas rel
> 1 chciałbym żeby zostało to co mamy w branchu skonfrontoane z tym co tam
> jest. Dobrze by było takze wtrescie ukatrupić sprawę fontów (żeby były z
> X serwerem instalowane tylko te trzy podstawowe i reszta w osobnych
> pakietach).
> W razie czego wersje MDK i RH są w u mnie w "worku" czyli
> ftp.zie.pg.gda.pl/SRPMS. Wersja z Debiana powinna być na
> http://people.debian.org/~branden/

Modem...

> Po skompletowanie powyszego to cel jaki dobrze byłoby zrealizować dla
> naszego rel 1.
>
> Ja chwilowo jestem zajęty szykowaniem testowwj maszyni na której zostanie
> zainstalwoane glibc 2.2.5 i gcc 3.x i zostanie wykonan pełna rekompilacja

Miesiąć temu wykonałem u siebie pełną (tzn, to co się da) rekompilcaję,
tylko, że na gcc 2.95.3, 3.03 nie chchciało mi ugryżć kilku waznych
pakietów (taraz nie pamiętam jakich, chyba Xów m.in), ale może przejdzie...

> całosć żeby stwierdzić czy warto taki ruch przed wypuuszczeniem 1.0
> wykonać. MAma na około jeszcze 2 ygodnei dość silna maszynkę z DTK (nota
> bene pod nią bedzie trzeba jeszcze wykonac kilka drobnych zmian w dev i
> w instalatorze) i chcę wykorzystać to na przeprowadzenie takeigo testu jak
> i dodatkow na przeprowadzenie próby pzrejścia z RH 7.2 i MDK 8.1 (i
> naniesieniu tlu kotrekt na to co mamy ile się da pod tego typu ruch).
> Także chwilowo po za puszczaniem tego co zrobią inni nie bęndę się
> chwilowo wychylał.

Fajnie, ale z kernelem 2.4 też sprawdzisz ?

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>