rc-scripts - odsłona trzecia

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 24 Sty 2002, 01:12:05 CET

Kolejne rzeczy, które mi się nie podobają w rc-scriptach....

1. mam w skryptach smbfs wpisany do fstab próbuje się mountować razem z
innymi systemami plików. I to się oczywiście nie udaje, bo sieć jeszcze
nie jest podniesiona....

Fragment:
run_cmd "Mounting local filesystems" mount -a -t nonfs,smbfs,ncpfs,proc,devpts
...jest bzdurą, bo smbfs nie jest ani trochę "local"...

2. To co zgłaszałem wcześniej - fuser.... Chyba się pojawia wcześniej,
zaraz po "przełączeniu w single user" lub "Osiągnięto poziom []"
Nie jestem pewien, bo za szybko przelatuje mi ekran  :^)

3. Sławetne depmod -a ifmissing - nie działa po prostu.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...