rc-scripts - ods³ona trzecia

Czw, 24 Sty 2002, 01:15:24 CET

[czwartek, 24 styczeñ 2002], Blues napisa³(a):

> Kolejne rzeczy, które mi siê nie podobaj± w rc-scriptach....
>
> 1. mam w skryptach smbfs wpisany do fstab próbuje siê mountowaæ razem z
> innymi systemami plików. I to siê oczywi¶cie nie udaje, bo sieæ jeszcze
> nie jest podniesiona....
>
> Fragment:
> run_cmd "Mounting local filesystems" mount -a -t nonfs,smbfs,ncpfs,proc,devpts
> ...jest bzdur±, bo smbfs nie jest ani trochê "local"...

man mount
Dok³adnie przeczytaj i nie pleæ bzdur.

> 2. To co zg³asza³em wcze¶niej - fuser.... Chyba siê pojawia wcze¶niej,
> zaraz po "prze³±czeniu w single user" lub "Osi±gniêto poziom []"
> Nie jestem pewien, bo za szybko przelatuje mi ekran  :^)

To mo¿e poszukaj o co chodzi, bo to jaki¶ specyficzny problem musi byæ.

> 3. S³awetne depmod -a ifmissing - nie dzia³a po prostu.

To jest poprawione w CVS.

Janek
--
Jan Rêkorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl