XFree86 4.2.0

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Czw, 24 Sty 2002, 11:57:44 CET

On day Wed, Jan 23, 2002 at 09:21:49PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote what follows:
> On Wed, 23 Jan 2002, Filip Kalinski wrote:
> [..]

> More input ..
> Przypomnij sobie wszystki możliwe szczeguły. Które pakeity na czym a jaki
> speosób sie aliły (w trakcie kompilacji czy były nie do użycia binarki
> generowane tym kompilatorem ?).

Sprawdziłem znowu, miałem zwalonego gcc po prostu, Xy się właśnie
budują na gcc3...
Jest jednak (jescze) dużo pakietów niezgodnych z gcc3, ale jeśli chodzi
o budowanie, bo nie zauważyłem, żeby coś po skompilowaniu 3.0.3ą nie
działało.

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>