XFree86 4.2.0

Czw, 24 Sty 2002, 20:14:25 CET

On Thu, 24 Jan 2002, Filip Kalinski wrote:
[..]
> Jest jednak (jescze) dużo pakietów niezgodnych z gcc3, ale jeśli chodzi
> o budowanie, bo nie zauważyłem, żeby coś po skompilowaniu 3.0.3ą nie
> działało.

Wymień jeśli mozesz to co pamietasz ze ma kłopoty przy kompilowaniu. Kilka
osób na prywatnyvch maszynkach ma juz gcc 3.x i zapewne moze być taką
listą zainteresowanych poprzwiajac co tzreba .. a wszystko w zasadzie
zupełni niezaleznie od tego kiedy gcc 3.x weszłoby (tak czy inaczej) do
pełnej eksploatacji.