XFree86 4.2.0

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Czw, 24 Sty 2002, 20:27:33 CET

On day Thu, Jan 24, 2002 at 08:14:25PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote what follows:
> On Thu, 24 Jan 2002, Filip Kalinski wrote:
> [..]
>
> Wymień jeśli mozesz to co pamietasz ze ma kłopoty przy kompilowaniu. Kilka
> osób na prywatnyvch maszynkach ma juz gcc 3.x i zapewne moze być taką
> listą zainteresowanych poprzwiajac co tzreba .. a wszystko w zasadzie
> zupełni niezaleznie od tego kiedy gcc 3.x weszłoby (tak czy inaczej) do
> pełnej eksploatacji.

Okazało się, że nie tak znowu dużo, i nie tak znowu ważnych...
Na razie wrzuciłem łatki to wvdial, sms i alsaplayera.

Jsszcze nie wiem, czy mozilla i kde* się kompilują poprawnie, ale
właśnie używam gcc3 (skompilowanego gcc3), glibca, XFree86, kernela
i qt3 i wszytko ładnie :-)

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>