mod_php

Daniel Mróz beorn w send.gromada.pl
Pią, 25 Sty 2002, 09:51:21 CET

On Fri, Jan 25, 2002 at  9:35:26 +0100, Jakub Bogusz wrote:
> [...]
[...]
> A to obejrzyj sobie pakiety php-common i php-cgi.
A to co innego :)

> Co najwyżej nazwę... ale teraz raczej już nie ma sensu zmieniać.
Tak, ale to jest dezorientujace. Chce zainstalowac interpreter php,
a pakiet php rzada ode mnie Apache. Skad mam sie domyslec, ze to czego
szukam lezy w php-cgi (nazwa pakietu kojarzy sie raczej z jakims
modulem CGI do PHP).

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?