%{_target_cpu} = athlon

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Pią, 25 Sty 2002, 13:09:52 CET

Poniwac mamy działającego gcc3 i glibca 2.2.5 przygotowałem właśnie
RPMa do obsługi budowania dla athlona.

Początkowo myślałem, że wystarczy po prostu zmienić macros i rpmrc,
ale okazało się (może inni to wiedzą...), że rpm olewa defincję
_host_cpu i _host z /usr/lib/rpm/macros i sprawdza typ CPU patrząc
na cpuid i takie różne.

Zmodyfikowałem więc rpm'a, żeby rzeczywiście wykrywał athlona jako
athlona, nie i686, tylko, że są konsekwnecje. Mianowicie, jeśli
zainstalować nowego rpm'a na maszynie z athlonem (wcześniej np. arch
i686), to będzie (w zasadzie powinien...) domyślnie budował pakiety
dla athlona.

Wrzucę więc może na razie poprawki do brancza ATHLON...

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>