kernel.spec - propozycje

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Pią, 25 Sty 2002, 12:38:07 CET

Wojciech \"Sas\" Cieciwa wrote:

> A tak to zapanujes ?????? - Oj, naiwnosci ludzka ....
> bedzie ile podpakietow ? 12,16 ? i _WSZYSTKIE_ bedziesz musial zainstalowac
> bo przy koncepcji jaka przyjelismy, kernel sam sobie dynamicznie dolacza to
> co potrzebuje, a jak nie bedzie to co? pojdzie w maliny ??
>
> Pozdrawiam.
> 					Sas.

Nie ... dlaczego mam instalowac moduly do raida, jezeli go nie mam i
miec nie bede, bo uzywam notebooka. Tak samo z isdn'em, joystikiem i
scsi, cala reszta... Mi w zasadzie jest potrzebna siec (PCMCIA) i
obsluga FATu. Chyba mozna podzielic moduly na rozsadne grupy ...

Jest te inne rozwiazanie, mozna jadro sobie przekompilowac...

pozdrawiam
    Robert Grabowski