kernel.spec - propozycje

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 25 Sty 2002, 13:36:45 CET

On Fri, 25 Jan 2002, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:
> Nudzi sie Wam ????
> Zapraszam do zrobienia tego.
> Szczegolnie jak tych patchy jest ponad 40 ...

Wlasnie dlatego, ze mi sie nie nudzi to jeszcze palcem tego nie tknalem :)

Ale ile razy slyszales pytania "co jest w jajku dodatkowego?".
Public-relations

> Jajko juz jest 2.4.17 od dwu dni stabilne ...

Wiem, bo uzywam. :)
Ale IMHO wydajmy ostatni kawalek na 2.2 i z czystym sumieniem na 2.4 sie
wtedy przesiadziemy (ja tez chetnie).

> A tak to zapanujes ?????? - Oj, naiwnosci ludzka ....
> bedzie ile podpakietow ? 12,16 ? i _WSZYSTKIE_ bedziesz musial zainstalowac
> bo przy koncepcji jaka przyjelismy, kernel sam sobie dynamicznie dolacza to
> co potrzebuje, a jak nie bedzie to co? pojdzie w maliny ??

Wystarczy tak jak jest w jajku podzielone - nic wiecej:
base
ide
scsi
isdn
net
usb
sound

Mam watpliwosc tylko w jednym miejscu - zeby to wszystko dzialalo jak
nalezy musialyby powstac zaleznosci od pakietow kernel'a. A tu bedzie
bunt...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...