%{_target_cpu} = athlon

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Pią, 25 Sty 2002, 16:36:07 CET

On day Fri, Jan 25, 2002 at 01:09:52PM +0100, Filip Kalinski wrote what follows:
> Poniwac mamy działającego gcc3 i glibca 2.2.5 przygotowałem właśnie
> RPMa do obsługi budowania dla athlona.
>
> Początkowo myślałem, że wystarczy po prostu zmienić macros i rpmrc,
> ale okazało się (może inni to wiedzą...), że rpm olewa defincję
> _host_cpu i _host z /usr/lib/rpm/macros i sprawdza typ CPU patrząc
> na cpuid i takie różne.
>
> Zmodyfikowałem więc rpm'a, żeby rzeczywiście wykrywał athlona jako
> athlona, nie i686, tylko, że są konsekwnecje. Mianowicie, jeśli
> zainstalować nowego rpm'a na maszynie z athlonem (wcześniej np. arch
> [...]

Kontynuuję własny wątek :-)

Czy lepiej zrobić arch = athlon, czy arch = k7?
Athlon ładniej brzmi, ale k7 jest krótsze i można by kiedyś zrobić
kontynuację - k8.

Może się ktoś wypowiedzieć, bo ja już używam pakietów *.athlon.rpm a
chciałem przed wporwadzeniem ugodnić kwestię nazwy.

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>