%{_target_cpu} = athlon

Pią, 25 Sty 2002, 22:36:37 CET

On Fri, 25 Jan 2002, Filip Kalinski wrote:

> Kontynuuję własny wątek :-)
>
> Czy lepiej zrobić arch = athlon, czy arch = k7?
> Athlon ładniej brzmi, ale k7 jest krótsze i można by kiedyś zrobić
> kontynuację - k8.

Nie wymyslaj tego co juz jest wymyślone (z /usr/lib/rpm/rpmrc):

# XXX this is the i386 optflags that rpm has traditionally used in the
past.
optflags: i386 -O2 -march=i386
#optflags: i386 -O2 -march=i386 -mcpu=i686
optflags: i486 -O2 -march=i486
optflags: i586 -O2 -march=i586
optflags: i686 -O2 -march=i686
optflags: athlon -O2 -march=athlon