rc-scripts - odsłona trzecia

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 26 Sty 2002, 00:10:37 CET

On Thu, 24 Jan 2002, Jan Rekorajski wrote:

> man mount
> Dokładnie przeczytaj i nie pleć bzdur.

mea culpa - tak to jest jak się w nocy późno pisze listy i się jeszcz jest
przekonanym, że wie się co pisze :)

Nie zmienia to jednak faktu, ze wpisy samby w fstab nie mountuja mi sie
przy starcie systemu. mount /sciezka/ juz elegancko dziala.

> To może poszukaj o co chodzi, bo to jakiś specyficzny problem musi być.

Poszukałem. I problem był gdzie indziej zupełnie - w skryptach od
nfs-utils. Przy robieniu stop, kiedy nie było podmountowanych zasobów
nfs'owych wlasnie przytoczone numery natury estetycznej sie dzialy ;)

Fixed.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...