Kernel 2.4.x - OT

Dominik Mierzejewski dominik w aaf16.warszawa.sdi.tpnet.pl
Nie, 27 Sty 2002, 14:49:17 CET

niedziela, 27 styczeń 2002, Zbigniew Chyla napisał(a):
> [...]

Ponieważ to ja się tym zajmuję, więc odpowiem:

> Mam dwa pytania:
> - czy jest ustalony (z twórcami jądra i/lub z innymi osobami tworzącymi
> pakiety dla dystrybucji) sposób wykorzystywania przetłumaczonych plików
> pomocy

Szczerze mówiąc, nie wiem, ale wydaje mi się, że spokojnie można
dystrybuować oba pliki razem ze źródłami. W końcu wszystko jest
na GPL. Ktoś zresztą miał zrobić łatę na konfigurator używającą
odpowiedniego do bieżącego locale pliku pomocy. Zaraz poszukam
w archiwum... O, już mam: Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>

> - czyjej akceptacji wymagają poprawki w tym pliku

Niczyjej, tzn. jeśli uważasz, że coś trzeba poprawić, to poprawiaj
i ewentualnie daj mi znać emailem.

Tylko jedna uwaga. Pracuję na pliku Configure.help nie z bieżącej wersji
jądra, tylko najnowszej ze strony ESRa (jest świeższa niż w jądrze)
<http://www.tuxedo.org/~esr/cml2/Configure.help.gz>
Tak więc jeśli chcesz oryginał, to bierz stamtąd.

--
"The Universe doesn't give you any points for doing things that are easy."
        -- Sheridan to Garibaldi in Babylon 5:"The Geometry of Shadows"