Kernel 2.4.x - OT

Zbigniew Chyla cyba w gnome.pl
Nie, 27 Sty 2002, 15:37:29 CET

On Sun, 2002-01-27 at 14:49:17, Dominik Mierzejewski wrote:

> Szczerze mówiąc, nie wiem, ale wydaje mi się, że spokojnie można
> dystrybuować oba pliki razem ze źródłami. W końcu wszystko jest

Z pewnością można dystrybuować. Rzecz w tym, czy została ustalona jednolita
metoda wybierania plików (czy nawet ich części) na podstawie bieżących
ustawień narodowych. Byłoby doskonale, gdyby zapewniało to linusowe jądro,
nawet gdyby nie były z nim dystrybuowane odpowiednie pliki. Wówczas w
dystrybucjach wystarczyłoby dołożyć interesujący nas plik, być może w
osobnym pakiecie, bez łatania czegokolwiek.

> Niczyjej, tzn. jeśli uważasz, że coś trzeba poprawić, to poprawiaj
> i ewentualnie daj mi znać emailem.

Zatem daję znać :-) (wrzuciłem serię drobnych poprawek)

> Tylko jedna uwaga. Pracuję na pliku Configure.help nie z bieżącej wersji
> jądra, tylko najnowszej ze strony ESRa (jest świeższa niż w jądrze)
> <http://www.tuxedo.org/~esr/cml2/Configure.help.gz>

Domyślam się (na podstawie historii zmian w pliku), że regularnie
synchronizujesz pliki, więc połączenie zmian nie będzie problemem.

pozdrawiam
Cyba

--
 "Saying "not linking to gnome-libs makes it faster" is what most
 western cultures have defined as bullshit."

                   -- Federico Mena Quintero