Kernel 2.4.x - OT

Dominik Mierzejewski dominik w aaf16.warszawa.sdi.tpnet.pl
Nie, 27 Sty 2002, 15:21:36 CET

niedziela, 27 styczeń 2002, Krzysiek Taraszka napisał(a):
[ciach]

> STOP!!!, jesli chcecie w PLD'lowym kernelu tlumaczyc Configure.help itp,
> itd to bierzcie ze zpatchowanych zrodel!, bardzo duzo patchy dodaje wlasne
> opcjie i swoje opisy. Pozniej taki plik Configure.help mozna podmienic za
> oryginal, ale tak za 5 min przed stable, bo kto wie co sie jeszcze w
> kernelu moze zmienic.

Bardzo chętnie, ale: skąd wezmę najświeższą aktualną wersję angielską?
Przecież nie będę po każdej aktualizacji ściągał kernel-source*.rpm
albo przebudowywał u siebie.
Ściągając plik ze strony ESRa wiem, że jest to ta sama lub nowsza wersja
niż w najświeższym 2.4.x-prex. Nie mam niestety czasu, aby pozbierać
wszystkie diffy dotyczące pliku pomocy z tych 100 tysięcy łat, które
nakładane są na PLDowe jądro, nie mówiąc już o tym, by robić to na bieżąco.
Jeśli ktoś inny miałby ochotę przygotować takiego sumarycznego diffa,
to proszę bardzo. Mnie wystarczającą ilość czasu zajmuje ręczne nakładanie
różnic pomiędzy waniliowymi wersjami angielskimi na polską, a chcę być
na bieżąco z najnowszą wersją tego pliku.

A przy okazji mam jedną uwagę do skryptu builder. Nie działa on dobrze, gdy
katalog na spece i źródła jest ten sam i w dodatku zawiera nazwę pakietu,
tzn.:
%_sourcedir     %{_topdir}/SOURCES/%{name}
%_specdir       %{_sourcedir}

--
"The Universe doesn't give you any points for doing things that are easy."
        -- Sheridan to Garibaldi in Babylon 5:"The Geometry of Shadows"