Kernel 2.4.x - OT

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Nie, 27 Sty 2002, 15:55:21 CET

On Sun, 27 Jan 2002, Dominik Mierzejewski wrote:

> Ponieważ to ja się tym zajmuję, więc odpowiem:

> Szczerze mówiąc, nie wiem, ale wydaje mi się, że spokojnie można
> dystrybuować oba pliki razem ze źródłami. W końcu wszystko jest
> na GPL. Ktoś zresztą miał zrobić łatę na konfigurator używającą
> odpowiedniego do bieżącego locale pliku pomocy. Zaraz poszukam
> w archiwum... O, już mam: Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>

> Niczyjej, tzn. jeśli uważasz, że coś trzeba poprawić, to poprawiaj
> i ewentualnie daj mi znać emailem.
>
> Tylko jedna uwaga. Pracuję na pliku Configure.help nie z bieżącej wersji
> [...]

STOP!!!, jesli chcecie w PLD'lowym kernelu tlumaczyc Configure.help itp,
itd to bierzcie ze zpatchowanych zrodel!, bardzo duzo patchy dodaje wlasne
opcjie i swoje opisy. Pozniej taki plik Configure.help mozna podmienic za
oryginal, ale tak za 5 min przed stable, bo kto wie co sie jeszcze w
kernelu moze zmienic.

Krzysiek "dzimi" Taraszka		(dzimi w pld.org.pl)