tcsh no-history-timestamps

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Nie, 27 Sty 2002, 19:56:22 CET

On 02.01.27 Robert R. Wal pressed the following keys:

> On 02.01.27 Jan Rekorajski pressed the following keys:

> Wytłumaczę, co znaczy ,,nie działa''.
>
> [censored by reptile house]
>
> Czyli w przypadku tego pacza do tcsh, nastąpiło równianie w dół, do
> najgorszej implementacji.

Poza tym, timestampy zapisywane są w pliku .history tcsh w komentarzach,
więc program, który nie zawiera błędów powinien ignorować komentarze,
których nie rozumie i których nie powinien się tykać.

Zamiast przeprowadzać lobotomię tcsh, lepiej chyba poprawić błędnie
działające programy, co?

Robert

--
Bastard Operator From 149.156.96.35