alchemyx: SPECS basesystem.spec,1.18,1.19, exim.spec,1.81,1.82, ipxripd.spec,1.21,1.22, screen.spec,1.51,1.52, sympa.spec,1.14,1.15, wwwoffle.spec,1.45,1.46

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Śro, 30 Sty 2002, 01:16:35 CET

[środa, 30 styczeń 2002], Michal Kochanowicz napisał(a):

> 2. Jak chyba większość osób za to co tutaj robię nie dostaję pieniędzy.
> Jedyne co z tego mam to system możliwie bliski moim oczekiwaniom i
> ewentualnie satysfakcję. Logi są jedynym zapisem tego że coś tu
> zrobiłem. I nie ma znaczenia, czy sam je sobie będę oglądał, czy chwalił
> się przed kolegami, czy podrywał na nie dziewczyny --- jest to jedyny
> efekt mojej działalności, który ma szansę pozostać nie zmieniony. Patche
> się dezaktualizują, spece ktoś może poprawić, ale logi powinny zostać
> takie jak je napisałem. Z błędami jeśli je zrobię, z bluzgami jeśli
> [...]

Niech Ci będzie, chociaż moim zdaniem wyolbrzymiasz to ponad miarę. Co
innego jakbym Ci w changelogu bzdury jakies popisał, ale jak dla mnie
EOT.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, GG# 1811607,  +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter