alchemyx: SPECS basesystem.spec,1.18,1.19, exim.spec,1.81,1.82, ipxripd.spec,1.21,1.22, screen.spec,1.51,1.52, sympa.spec,1.14,1.15, wwwoffle.spec,1.45,1.46

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Śro, 30 Sty 2002, 12:20:59 CET

wtorek, 29. styczeń. Michal Margula pisze:

>Zrobiłem sobie to ot tak. Z nudów, dla żartów.
szczęściem, że m16 w tej chwili nudy nie miałeś :>

>Czy te changelogi straciły na wartości przez to?
tak. straciły wiarygodność oraz stracili ich autorzy (tzw.
wartość intelektualną). log ma być zapisem zmian w pakiecie, pod
którymi się podpisuje devloper i w jakiś sposób za nie odpowiada.
są święte (tzn. read-only :). dopóki w poprawka nie wpływa
merytorycznie na ich treść (np. 'translated kloczkish to
english') nie wolno się do nich dopierdalać.

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}