mutt i mixmaster

--s+ ser w metalab.unc.edu
Śro, 30 Sty 2002, 02:45:40 CET

--->[Quoting Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala <jojoro w poczta.onet.pl>:]

> Tak się zastanawiam po co mutt jest kompilowany z obsługą mixmastera,
> skoro i tak mix. nie ma w zasobach PLD? (wiem, że jest mixmaster.spec w
> CVS, ale jest on tak stary, ze można go wyrzucić - nawet adres z SOURCE
> juz nie działa).

jest kompilowany, bo mixmastera używam. co do speca, dawno bym zrobił,
ale niestety jest bardzo trudno jakoś rozsądnie go zerpeemować.

--
           http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org