mutt i mixmaster

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Śro, 30 Sty 2002, 10:16:50 CET

30.01.2002 pisze --s+ (ser w metalab.unc.edu):

> --->[Quoting Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala <jojoro w poczta.onet.pl>:]

> jest kompilowany, bo mixmastera używam. co do speca, dawno bym zrobił,
> ale niestety jest bardzo trudno jakoś rozsądnie go zerpeemować.

Ja też próbowałem się za to zabrać, ale siakoś nie potrafiłem. Sądziłem,
że może zrobił to ktoś, kto tego używa na co dzień. Może jednak Ci się
uda?

--
I have more humility in my little finger than you have in your whole ____BODY!
		-- from "Cerebus" #82