multi-gnome-terminal

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Śro, 30 Sty 2002, 09:53:28 CET

On Tue, 29 Jan 2002, wrobell wrote:

> A ja potwierdzam, ze nie dziala.
>
> rpm -qa | grep gnome
>
> gnome-libs-1.4.1.4-1
> gnome-print-0.34-4
> sawfish-gnome-1.0.1-3
> gnome-core-1.4.0.6-1

U mnie różni się tylko tym:

sawfish-gnome-1.0-3
gnome-core-1.4.0.4-43
gnome-libs-1.4.1.3-2
gnome-print-0.34-2

więc może tu coś siedzi. Ponadto multi-gnome-terminal był instalowany
po raz pierwszy więc może u was nowego wywala, coś co zostawił stary,
chociaż sądząc po changelogu to nic mi nie przychodzi do głowy.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)