multi-gnome-terminal

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 30 Sty 2002, 11:31:54 CET

Tomasz Trojanowski wrote:

> U mnie różni się tylko tym:
>
> sawfish-gnome-1.0-3
> gnome-core-1.4.0.4-43
> gnome-libs-1.4.1.3-2
> gnome-print-0.34-2
>
> więc może tu coś siedzi. Ponadto multi-gnome-terminal był instalowany
> po raz pierwszy więc może u was nowego wywala, coś co zostawił stary,
> chociaż sądząc po changelogu to nic mi nie przychodzi do głowy.

    multi-gnome-terminal jest nakladka na gnome-terminal, ktory jest
gnome-core ... Wydaje mi sie, ze MGT musi byc kompilowany w takim samym
srodowisku, w ktorym jest uruchamiany... Czyli, jezeli MGT byl
kompilowany z gnome-core 1.4.0.4, to z gnome-core 1.4.0.6 juz dzialac
nie bedzie ... Moze ktos przekompiluje MGT z nowym Gnome i to
sprawdzi... To co tu napisalem nie musi byc regula... Moze akurat w tej
wersji gnome-core (1.4.0.6) zmienili cos w terminalu?

pozdrawiam
    Robert Grabowski   7bulls.com S.A.