sendmail a procmail

Czw, 31 Sty 2002, 17:46:02 CET

On Thu, 31 Jan 2002, Robert Kurtys wrote:

> zaraz zaraz, w kierunku requires procmail dla wszystkich MTA ??
> a po kiego grzyba chceci mnie tym na sile uszczesliwiac?

Chodzi wyłącznie o sprawę osadziania LMDA w konf MTA. Zawsze można zrobić
jeszcze coś takiego jak coś na kształt null-LMDA co będzie w konfiguracji
MTA stawiać brak używania LMDA.
Tak czy inaczje powyższe to *tylko* propozycja. Ciągnie to za soba pewne
konsekwencje i wprowadza pewien shemat w wiązaniu MTA i LMDA na pierwszy
rzut oka dość spójny i atrakcyjny (choć takim wcale przy bliższym
przyjrzeniu być nie musi). To czy tak właśnie to rozwiązań czy inaczje
*jeszcze* trzebaby sie zpozastanawiać co właśnie próbujemy robić.
Jak chcesz to mzoesz sie do tego myślenai właczyć otwartym tekstem
krytykkjac konkretne rozwiazanie i/lub proponujac jakąś inna alternatywę
.. bez emocji.
Tak czy inaczje tematem przewodnim jest to jak wiązać MTA i LMDA i to
możliwie automatycznie (o ile ktoś bedzie miał taką potrzebę).