sendmail a procmail

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Czw, 31 Sty 2002, 18:13:24 CET

On Thu, 31 Jan 2002 17:46:02 +0100 (CET)
"Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Tak czy inaczje tematem przewodnim jest to jak wiązać MTA i LMDA i to
> możliwie automatycznie (o ile ktoś bedzie miał taką potrzebę).

1: sa rozne typy skrzynek (mailbox, maildir,i cyrusowa), nie wszystkie typy MDA
obsluguja wszystki typy 2: np. taki exim, a i inne MTA tak naprawde    provides
MDA jesli chcesz to miec automatycznie tu musisz w konfiguracji MTA uzywac linka
do MDA + odp konfiguracja,

jak dla mnie wyglada to mocno skomplikowanie, a MTA (jak to bylo niedawno w
pewnym watku;) ) nie konfiguruje sie codziennie

IMO najlepiej poczekac z tematem az w rpmie bedzie funkcja "proponuje" jak
suggest w debianie i wtedy MTA sugerowalby doinstalowanie zewnetrznego MDA

pozdrawiam