kernel.spec - wielkie czyszenie i ... -8

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Czw, 31 Sty 2002, 20:24:45 CET

Tak, obecnie kernel-2.2.20-7 jest juz na tyle pelny ze moge zaczac
sprzatac po sobie (w sensie moje dziwne numerki patchy uporzadkowac, itp,
itd) oraz ostatecznie konczyc bledy znalezione do tej pory.
Postanowiam usunac patch'a 2.2.21pre2 bo dochodza mnie glosy ze lubi
Opsowac i robic kernel paniki (alan dostal juz info odemnie), obecnie
koncze prace na kernelem 2.2.20-7.1 w branchu, dodalem patche na sparc32 i
sparc64, powinno byc ok, jak skoncze, pomecze kogos na #PLD by podslal na
builder i w /test. Pozniej juz tylko update rewizji, przsunienie w HEAD i
mozna wystawic kernel-2.2.20-8. Ja narazie zaczynam prace na 2.2.21pre2,
tak, by moglo "nie sypac sie" i nie opsowac :)

Krzysiek "dzimi" Taraszka		(dzimi w pld.org.pl)