kernel.spec - wielkie czyszenie i ... -8

Marcin Chojnowski martii w obgyn.edu.pl
Czw, 31 Sty 2002, 20:33:13 CET

Dnia Pańskiego 31 Jan, 2002, Krzysiek Taraszka napisał(a):
> Tak, obecnie kernel-2.2.20-7 jest juz na tyle pelny ze moge zaczac
> sprzatac po sobie (w sensie moje dziwne numerki patchy uporzadkowac, itp,
> itd) oraz ostatecznie konczyc bledy znalezione do tej pory.

słuchajcie i uczcie się, myślę że mależy pochwalić Krzyśka bo
działa bardzo logicznie i rozsądnie, nie wrzuca pakietów z /test
na ftp  bo nikt nie zgłaszał błędów, a czeka cierpliwie i
pewnie uchroniło to wiele osób od klęcia jakie to PLD jest ...

Życzę tylko aby reszta pakietów tak się budowała, jak to robi
Krzysiek.

Słowa pochwały należą się koniecznie bo profesjonalizm jest nam
potrzebny.

Brawo !

Martii