nvidia + kernel 2.2.20-7

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Czw, 31 Sty 2002, 21:23:38 CET

On Thu, 31 Jan 2002, Jacek Konieczny wrote:

> Czy ja wiem... agpgart to standardowa obsługa AGP w Linuksie. I jakoś
> nic innego (XFree, DRM) nie ma z tym najmniejszego problemu.
> Za to z driverami AGP z nVidii zawsze były problemy. Przynajmniej jak ja
> używałem tego szajsu, to nie obsługiwało to nic poza płytami Intela
> (mimo że agpgart radziło sobie już wtedy prawie ze wszystkimi chipsetami
> u nas na rynku). Nie rozumiem po co to dublowanie kodu. Zresztą zdaje
> się że jedyne co w Linuksie jest wrażliwe na ten błąd w Athlonach, to
> właśnie obsługa AGP w driverach nVidii...

Zgadzam sie.

> IMHO dobrze by było w FAQ do PLD (jak taki powstanie) napisać wyraźnie,
> że driverów nVidii nie supportujemy i nie zalecamy. Oczywiście
> w dystrybucji mogą być, dopóki komuś się chce jeszcze z tym bawić.

Hmm, a ktos wogole pisze dokumentacje ??? klakierQ wyjechal i nie ma kto
... ale to jest dosyc dobry pomysl z tym, ze NIE SUPPORTUJEMY tych kart, i
ze zalecamy uzywanie NvAGP

> A może ktoś kiedyś przeniesie Utah-GLX na XFree86-4.2... marzenia :-(

Oj raczej nie, nie da rady, ten sterownik w utah-glx nie mozne byc
przeniesiony (jak by mozna bylo to by byl dawno temu przeniesiony), Nvidia
Corp zabronila portu i sama robi na podstawie tego sterownika swoj driver ...
jak wiadomo z marnym skutkiem (szczegolnie oblsuga niskopoziomowa w NVcore.o,
heh, zreszta oni nawet podobno caly podsystem renderowania przezucili
w NVcore.o a nie libGL.so (tak jak to jest w driverach DRI))

Pozdrawiam:

Krzysiek "dzimi" Taraszka		(dzimi w pld.org.pl)