adasi: SPECS php.spec

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 2 Sty 2002, 00:06:29 CET

On Sat, 22 Dec 2001, Bartosz Jakubski wrote:
> Czytałem ten elaborat z rosnącym poczuciem zagubienia, nie wiedziałem
> o co chodzi, ja przecież zwróciłem tylko uwagę na brak dokumentacji (w
> przybliżeniu), a tu takie coś kloczek na mnie wytoczył.
> List trzymał w napięciu do ostatniego akapitu, gdzie zorientowałem się,
> że nie jestem adresatem...

nie przejmuj się - wielu tak ma ;))))

Apropos php'a. Robiłem testy i 4.1 wydaje się być wysoce "końpatybilny" i
można w miarę bezpiecznie na niego przejść.
Zresztą wyszedł już 4.1.1, który poprawia kilka ładnych baboli (jeden
poważny na pewno). Z tego też względu na razie na pewno powinno zostać w
branchu.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...