djbdns

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Czw, 3 Sty 2002, 00:05:31 CET

W liście z nie, 30-12-2001, godz. 18:12, --s+ pisze:
> Niestety czasami konfigi dystrybuowane w PLD razem z pakietami
> djbdns-* sa wadliwe. Dzieje sie tak w przypadkach, kiedy
> chcemy uzyc jakichs nieco innych ustawien niz tworca typowej
> (wedlug niego) konfiguracji wymyslil. Nie sa to przypadki
> rzadkie, w moich instalacjach dzieje sie tak w polowie
> przypadkow. Co gorsza, ustawienia 'typowe' sa na tyle
> nieciekawe, ze mimo pozornej poprawnosci, generuja nieokreslone
> bledy, uniemozliwiajace szybkie dojscie do tego, co jest
> wlasciwie zle.
>
> Po tym dlugim wstepie ;-) przechodze do rzeczy: proponuje
> [...]

Rozwiń myśl, bo zupełnie nie zrozumiałem, co ci przeszkadza tak, jak
jest. Mi odpowiada, Ĺźe mam serwer w paczce prawie skonfigurowany i

$ rpm -y djbdns dnscache
..5....T c /etc/dnscache/env/IP
..?..... c /etc/dnscache/root/ip/127.0.0.1

|   Unix hackers do it with pipes    :             PaweÂł Sakowski    |
|                                    :    <pawel w sakowski.eu.org>    |