djbdns

--s+ ser w metalab.unc.edu
Czw, 3 Sty 2002, 00:49:49 CET

--->[Quoting Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>:]

> Rozwiń myśl, bo zupełnie nie zrozumiałem, co ci przeszkadza tak, jak
> jest. Mi odpowiada, że mam serwer w paczce prawie skonfigurowany i
>
> $ rpm -y djbdns dnscache
> ..5....T c /etc/dnscache/env/IP
> ..?..... c /etc/dnscache/root/ip/127.0.0.1

Taak?
Zatem krótkie pytanie testowe: który serwer będzie działał na porcie 53
po wykonaniu tuż po sobie dwóch następujących poleceń:
1) apt-get install dnscache
2) apt-get install walldns

Zakreśl właściwą odpowiedź:

1) oba
2) żaden
3) dnscache - bo ma szczęście że jest na 'd' a nie na 'w'
   (sorry walldns, masz pecha)

Czy nadal uważasz, że wszystko jest OK?
--
           http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org