Parę pytań technicznych -> choosair

Czw, 3 Sty 2002, 15:53:11 CET

On Thu, 3 Jan 2002, Michal Moskal wrote:

>                         ^^^^^^^^^

>   ^^^^^^^^^
>
> I to jak się wydaje jest problem... My chcemy żeby było efektywne a Ty,
> żeby było efektowne...

Albo podasz choć jeden przykład czegoś choć jeddnego konkretnego
scenariusza zdażeń który wykazałby przydatność tego za czym optujesz (o co
w podtekście już kilka razy prosiłem i na co jak na razie nei
zareagowałęś) albo kończ tą dyskusję. Komercyjność czy też niekomercyjność
nie ma tu nic do gadania. Słowem kluczem jest tu _spójność_. To co robimy
rozwija sie pod *dyktando* silnych argumentów i albo je masz i potrafisz
zaprezntować (o ile widzisz że dla respondenta nie jest oczywiste co dla
Ciebie jest) albo daj sobie spokój. Po drugie w słowie "wszyscy" jakie
użyłeś na razie jesteś tylko Ty. To już tak gwoli zupełnego rozjaśnienia
położenia punktu wyjściowego do dalszej dyskusji. Podałem Ci co masz
zamaist ego co chcesz i jeżeli już nie potrafisz pokazać uzasadnienia
podejmowania jakieś zmiany wprost to pokaż co obecne rozwiazanie
faktycznei Ci uniemozliwia lub podaj cokolewiek innego co dotykałoby
konkretnych faktów a nie osób (wyjazdy na prywatne podwórko prosze
pozostaw sobie na okazję innej osoby która nie potrafi rozróżnić gadania o
faktach od gadania o tym co kto robi bąć nie).