Parę pytań technicznych -> choosair

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Sob, 5 Sty 2002, 12:02:59 CET

On Thu, Jan 03, 2002 at 03:53:11PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Albo podasz choć jeden przykład czegoś choć jeddnego konkretnego
> scenariusza zdażeń który wykazałby przydatność tego za czym optujesz (o co
> w podtekście już kilka razy prosiłem i na co jak na razie nei
> zareagowałęś) albo kończ tą dyskusję. Komercyjność czy też niekomercyjność
> nie ma tu nic do gadania. Słowem kluczem jest tu _spójność_. To co robimy
> rozwija sie pod *dyktando* silnych argumentów i albo je masz i potrafisz
> zaprezntować (o ile widzisz że dla respondenta nie jest oczywiste co dla
> Ciebie jest) albo daj sobie spokój. Po drugie w słowie "wszyscy" jakie
> [...]

kloczek, czy mógłbyś pisać komu odpowiadasz, bo ciężko wyczaić z tekstu.

Kończąc dyskusję, powiem tylko tyle, że po prostu tak zrobię.
Minimalną konfiguracją na której da się zainstalować i używać PLD (izi)
będzie i386 z 8 MB RAMu.

WF